klar

e klar med bloggen nu
vad tycks.?
hihi kan erkänna att jag tycker det var ganska fint
men whatever
sitter med min älskade katt frugan.
hon är trött som fan efter hos den dära skitungen (våragäster som hade barn)
som sprang efter den och jag inte var hemma. men
nu ska hon fan få, samma sak om jag skulle springa runt med
ngn jävla viftande hand med att klapa dig hårt
som att slå ngn
mamma blev skitsur för jag lacka på henne och
jag fick inte gå ut imorrn
fuck henne, liksom frugan e mitt liv
så varför störa mig på?
liksom min katt, my life!
aja.. hatarmitt bloggnamn, funderar på att byta.. hmm..eller?
aja vill ladda upp en bild på bvän för honbetyder gymt
aja vi ses
puss och strul

bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0