hejdå brunett och hej blondie & ny mob

hello bitches,
var i stan idag med carro
jag färgade mitt hår hemma, till blondie
jippie, fast jag ska färga tillbaka för att
jag var inte så jätte nöjd.
och en ny mobil också
Sony Ericsson W595
den e najs och ännu mer najs
den har fett bra megapixel
aja kommer lite bilder.. juste ! köpte ett par shutters shades
min syrra har typ rosa,lila,svart,vit,och typ alla färger i glas,
och blå och asså alla förutom orange
för she hate it! men jag köpte gula
aja bilderna coming
bye loves !

shutters shades

Haha jag och carro
ignorera mig fan


fuuuuuulaste

Emms vill nt bråka!

värd att leva ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar ; jag e 97a , fyler 12 :)

2009-07-29 @ 21:45:26
Postat av: linnea

Svar; nej ja hade inte de på nionde bilden och jag är 97a fyller 12 , ja fyller sent , fyller i september :)

2009-07-29 @ 21:48:30
URL: http://http//lids.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0